18 лютого в Києві відбулася щорічна конференція «Хлібопекарський бізнес», під час якої розглядалися світові тенденції, а також сучасні технології виробництва і упаковки хлібобулочних і борошняних кондитерських виробів.
Організатор заходу – компанія «Марко Пак».
Генеральні спонсори – компанії «ІТАК» і Зееландія
Офіційні партнери – Всеукраїнська асоціація пекарів і ГС «Борошномели України».
Цьогорічна програма конференції складалася із двох основних сесій.
В рамках першої із них – «Ринок, технології виробництва і упаковки хліба і борошняних кондитерських виробів» – свої доповіді представили компанії: «ІТАК», «Зееландія», «Хлібпром», «4 Стихії», «УкрОлія», Peshcherin Food Processing, «РОДАЛС» і «ВентаЛаб».
В ході другої сесії, що мала назву «Ринок, особливості виробництва і упаковки борошна», виступили компанії: «Базис», «Бюлер Україна» і «Штерн Інгредієнтс Україна», а також представники ГС «Борошномели України», Одеської національної академії харчових технологій і Консорціуму «Якості торговельних мереж».
Також під час конференції «Хлібопекарський бізнес 2021» пройшли :
- круглий стіл «Проблеми формування вартості хліба» (модератор – Богдан Єгоров, ректор ОНАХТ);
- круглий стіл «Проблеми підготовки кадрів для хлібопекарської галузі» (модератор – Богдан Єгоров);
- панельна дискусія «Пекарі VS Борошномели» (модератор – Борис Шестопалов, співвласник HD-group);
- засідання Ради директорів Громадської Спілки «Борошномели України» (модератор – Родіон Рибчинський, директор ГС «Борошномели України»).
Участь у конференції взяли топ-менеджери хлібопекарських і кондитерських підприємств, директори з якості, начальники департаментів постачання, головні інженери, начальники виробництв, а також керівники борошномельних підприємств, технологи і начальники лабораторій.