Добрий день, шановні колеги!
Просимо заповнити анкету для оцінки якості державних послуг, якими компанії користувалися в електронному та паперовому вигляді.
Анкета знаходиться за посиланням:
http://brdo.com.ua/opytuvannya-otsinka-efektyvnosti-elektronnoyi-protsedury/
Відповіді на запитання необхідні, щоб з’ясувати, наскільки ефективно впровадження публічних електронних послуг в Україні допомагає оптимізувати час і гроші користувачів державних послуг та уникнути корупційних ризиків. Опитування анонімне, результати використовуються в узагальненому вигляді.
Дослідження проводиться Офісом ефективного регулювання (BRDO) на замовлення Державного агентства з питань електронного урядування та Фонду Східна Європа в рамках проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) та програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP).
На даному етапі досліджуються такі послуги:
- Послуги для фізосіб:
- Реєстрація, внесення змін та припинення фізичної особи-підприємця.
- Призначення допомоги при народженні дитини.
- Надання довідки про несудимість.
Послуги для бізнесу:
- Повідомлення про початок будівельних робіт. Декларація про готовність об’єкта до експлуатації.
- Декларація відповідності вимогам протипожежної безпеки. Ліцензія на провадження протипожежної діяльності.
- Видача ліцензій на послуги з автоперевезень пасажирів та вантажів (розширення, звуження, анулювання). Повідомлення про зміну даних перевізника.
- Дозвіл на спеціальне водокористування.
З будь-якими запитаннями Ви можете відповідати на цей лист.
З повагою,
Команда BRDO
Офіс ефективного регулювання | Better regulation delivery office
+38 (044) 332 49 12
55-K, Khoryva St.,
Kyiv, 04071, Ukraine
www.brdo.com.ua