Українські пекарі сьогодні пропонують широкий асортимент хлібобулочних виробів, але все обмежується не лише рецептурою, а й культурою споживання покупців

Попит визначає пропозицію. Можна випекти хліб лише з цільнозернового борошна без добавок і додавання пшеничного борошна, але це буде продукт не масового споживання, оскільки за смаковими якостями він дуже поступається традиційному хлібу. Таким чином, проблема не лише в рецептурі, але й в культурі харчування українців

Безглютенова продукція, яка зараз набуває популярності у споживачів, пояснюється більше маркетинговим ходом, адже алергічна реакція на глютен відслідковується приблизно у 1% людей. Якщо порівняти з алергічними реакціями на здорові продукти харчування, наприклад, мед, яйця, морепродукти, то там спостерігається набагато більша їх кількість. Проте ніхто не говорить, що ці продукти шкідливі. Таким чином, асортимент харчової продукції, зокрема хлібобулочних виробів, залежить від культури споживання

Детальніше про культуру харчування споживачів та ринки ХБВ поговоримо в рамках конференції «Хлібна індустрія-2024», яка відбудеться вже 16-17 травня в м. Черкаси

Дізнатися більше про подію можна на сайті: https://bakeryindustry.com.ua/

Хлібна індустрія – Bakery Industry

  • Поділитись: