Бренд Agrola – генеральний партнер конференції «Хлібна індустрія-2023»
Одне з найбільших підприємств українського ринку хліба та борошна «Концерн Хлібпром», який втілив новаторський підхід і новітні тенденції у своєму бренді Agrola, виступає генеральним партнером профільної конференції-виставки «Хлібна індустрія-2023».
Agrola – це нова хлібна культура, коли Хліб – це модно, це здорово, це необхідно, це неймовірно смачно і як самостійна страва, і як основа для вишуканих страв.
Саме в ТМ Agrola «Концерн Хлібпром» представляє без перебільшення найкращі технології, що дозволяє виробляти високоякісний продукт, який відповідає потребам сучасних людей незалежно від віку, гендеру чи професії.
Загалом до структури ПрАТ «Концерн Хлібпром» входять п’ять переробних підприємств у Львівській і Вінницькій областях, у тому числі млин.
Компанія щодня виготовляє до 160 тонн продукції – хлібної, хлібобулочної, кондитерської, тістових напівфабрикатів та близько 50 тонн борошна, представляючи на українському ринку сім торгових марок.
Дбаючи про збереження національних традицій виробництва, «Концерн Хлібпром» продовжує переймати найкращий світовий досвід та експертизу. Представники компанії радо поділяться своєю філософією з учасниками Першої національної конференції-виставки «Хлібна індустрія-2023», яка відбудеться 17-18 серпня 2023 року в м. Вінниця.
Вивчайте умови участі, слідкуйте за оновленнями програми на сайті головного фахового заходу про хліб і хлібобулочні вироби, макарони, борошняні вироби, борошно та крупи, маркетинг і збут продукції – Першої національної конференції-виставки «Хлібна індустрія-2023».